ghid

3 exercitii eficiente pentru un abdomen plat, chiar la tine acasa!

Un abdomen plat reprezinta visul oricarei doamne sau domnisoare!

Mitul conform caruia ai nevoie de ore intregi petrecute in sala de sport pentru a avea acel abdomen perfect este unul gresit. In schimb, este nevoie ca antrenamentul sa fie efectuat regulat si in mod corect.

De aceea, ne-am gandit ca in acest articol sa iti oferim 3 exercitii eficiente care iti garanteaza abdomenul mult visat pe care il vezi aproape zilnic la fetele de pe social media si pe care le poti face chiar la tine acasa.

Trebuie sa stii de la inceput faptul ca, pentru o talie supla si pentru un abdomen perfect, exercitiile trebuie corelate cu:

  • O alimentatie curata si sanatoasa;
  • Un program de antrenament constant si centrat pe abdomen;
  • Disciplina, pentru a te tine de el.

Plansa frontala din flotare

Plansa frontala din pozitia de flotare reprezinta exercitiul de baza in ceea ce priveste un program dedicat abdomenului. Acest exercitiu ajuta la cresterea gradului de stabilitate a mijlocului, la intarirea muschilor abdominali si a celor de langa coloana, dar ajuta si la o postura corecta a corpului.

Seteaza-ti ca obiectiv sa ajungi la serii cu mentinere de cate 45 – 50 de secunde, intr-o postura corecta si curata.

Abdomene scaun

Abdomenele scaun reprezinta un set de exercitii intermediare, care lucreaza foarte bine partea superioara a corpului. Tinand picioarele ridicate si flexate, nu exista nici un risc in ceea ce priveste suprasolicitarea spatelui si reprezinta o modalitate usoara de a efe tua exercitiul corect si sigur pentru postura.

Seteaza-ti ca obiectiv sa ajunbi la serii a cate 12 – 15 ridicari.

Ridicare picioare spre tavan

Ridicarile de picioare sunt incluse in categoria exercitiilor de grad avansat pentru abdomen, din cauza faptului ca necesita existenta unei forte musculare abdominale pentru ridicarea soldului de la podea. In schimb, acest exercitiu lucreaza foarte bine abdomenul inferior.

Seteaza-ti ca obiectiv sa ajungi la serii a cate 10 – 12 ridicari, cu tendinta de a ridica soldul cat mai sus.

Tu ai incercat pana acum aceste exercitii? Asteptam cu nerabdare parerea ta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole
Sponsor
Sponsor
Reclama ta aici
Continuă să te informezi

Destinații asemănătoare

Vacanta in Antalya – Ghid de calatorie 

Daca nu ai ajuns inca pe litoralul turcesc, vara aceasta este momentul ideal pentru o vacanta in Antalya. Aici vei gasi atat plaje linistite potrivite daca mergi cu cei mici,

Kusadasi, Turcia – Ghid de calarorie

Kusadasi este una dintre cele mai importante stațiuni din Turcia și atrage anual sute de mii de turiști! Stațiunea păstrează o atmosferă exotică, iar litoralul

AllEscort