ghid

Crypto Updates 29.03.2022 – Ultimele stiri importante din crypto!

Stiri Crypto, 29 Martie, 2022

Stiri Crypto, 29 Martie, 2022

Ucraina va crea un muzeu NFT

Macinat de razboiul cu Rusia, regimul de la Kiev, vrea sa eclipseze evenimentul, printr-un hub de arta digitala.

Initiativa a fost luata de ministrul digitalizarii, cel care a favorizat parcursul reglementarii crypto in tara si care a convins marile companii de tech sa-si suspende activitatea in Rusia. Acum, acesta vrea sa se asigure, ca nimeni nu va uita agresiunea Rusiei si ororile conflictului, motiv pentru care a decisconstituirea unui muzeu online de jetoane nefungibile care sa pastreze vie memoria actualului context.

Proiectul presupune o a doua tentativa, dupa ce lansarea de pe 3 martie a unui airdrop de token a picat. NFT-urile sunt 54 la numar, vor fi vandute pe Etherum, incepand cu 30 martie, iar castigurile vor fi donate armatei si civililor. Certificatele digitale cuprind, mai exact, momentele cheie dintre 24 februarie (startul invaziei) si 26 februarie (ziua acutizarii razboiului), de la postari pe Twitter, la fotografii ale redactiilor de stiri, pana la citate ale liderilor mondiali si alte referinte legate de conflict.

Actiunea Ucrainei pare a fi si in contrapartida la campaniile de fake-news ale publicatiilor si televiunilor rusesti, care ocolesc adevarul sau dezinformeaza total asupra razboiului. Pentru acest proiect, Ministerul Digitalizarii, a lucrat cu platforma Fair.xyz.

Guvernul de la Kiev, a pus inca de la inceputul agresiunii, la dispozitie un portofel digital oficial pentru donatii in crypto, NFT sau token-uri. Multe alte ong-uri sau organizatii de caritate au procedat la fel pentru a sprijini tara. Se estimeaza ca valoarea activelor digitale primite de ucrainieni se ridica la 108 milioane de dolari.

Rusia vrea sa utilizeze Bitcoin pentru petrol si gaze

Ca tot am amintit de conflictul din estul Europei, Moscova a propus acceptarea platilor pentru principalele sale materii prime, pe langa fiat, si in crypto.

Presedintele Comisiei de Energie din Duma de Stat, a enuntat dorinta guvernului de a permite tarilor sa achite pentru exporturile de gaz natural si petrol, in alternative precum aur, pentru „statele neprietenoase” sau Bitcoin ori rubla, pentru „statele prietenoase” (adica cele care nu s-au alaturat sanctiunilor impuse de Vest). Avand in vedere situatia econimica grea a Rusiei si lipsa unor alte valute disponibile, masurile ar ajuta la valorizarea monedei locale, afectata din plin ca urmare a recesiunii, dar si integrarea crypto activelor, des dezbatute de oficialitatile de la Kremlin in ultima vreme.

Doua mari probleme ridicate, in acest sens, ar fi China, unul dintre principalii parteneri comerciali, care nu recunoaste monedele virtuale si faptul ca indiferent cati Bitcoini ar fi pompati in piata ruseasca, oligarhii nu vor putea sa-si ascunda din averi, pentru a evita sanctiunile vestice, datorita reglementarilor UE impotriva spalarii banilor. Rusia ramane in continuare cel mai mare furnizor mondial de gaz natural si al doilea la petrol, in ciuda conflictului, iar incepand de luna trecuta, a recunoscut si piata crypto la nivel formal.

Bitcoin a incheiat saptamana trecuta cu un plus de 4%, la o valoare de 47.000$ si multi analisti sunt convinsi ca razboiul ar putea crea un climat crypto-friendly in multe tari.

WWE se aliaza cu Fanatics pentru lansarea unor NFTs

Industria mondiala de entertaiment a wrestling-ului, a semnat o intelegere cu platforma sportiva digitala din Florida, pentru lansarea unor jetoane nefungibile.

Fanatics este un furnizor de produse licentiate, precum: carti de tranzactionare,  obiecte digitale de colectie, NFTs, pariuri sportive și jocuri de noroc online. Colectia de jetoane nefungibile va fi lansata pe parcursul acestui an si va cuprinde vedete ale WWE si diverse momente din acest istoria acestui divertisment. Printre produsele create vor fi si articolele proiectate si vandute la cerere, in timp real.

NFT-urile vor fi concepute de Candy Digital, divizia platformei sportive, ce se va ocupa de design-ul si partea tehnica a acestor bunuri. Fanatics va avea exclusivitate si pe partea de carduri licentiate fizice si digitale de tranzactie, insa acest acord va intra in vigoare dupa ce actualele intelegeri pe care WWE le are deja, vor expira. Cu ocazia parteneriatului dintre cele doua entitati, in vara va fi creat si un fan shop mobil, pentru a oferi acces fanilor wrestling la produse, accesorii, haine, etc.

WWE este primul mare brand sportiv care se alatura oficial lumii NFT. Anul trecut acestia si-au vandut drepturile pe WWE Network catre televiziunea NBC si a externalizat multe dintre recrutarile de sportivi asociatiei AEW.

Industria fashion intra in Metaverse

Nume precum Tommy Hilfiger, Elie Saab, Etro sau Dolce&Cabana sunt tot mai prezente in spatiul virtual si se pregatesc sa devina o parte integranta a acestui sistem.

La sfarsitul saptamanii trecute, a avut loc, in premiera, „Metaverse Fashion Week” (MVFW) pe Decentraland, la care gigantii enumerati anterior, impreuna cu alti mari comercianti din zona de lux si moda, au participat la acest eveniment virtual, unde si-au prezentat colectiile, au avut loc parade, speech-uri si cumparaturi.

La acest eveniment s-au mai asociat si Vogue Arabian (varianta araba a celebrei publicatii) si marketplace-ul de NFTs pentru produse digitale culturale si de lux, UNXD. Printre cele mai populare case de monda din lume, Dolce&Cabana a folosit un avatar-pisica pentru a-si etala cele 20 de articole vestimentare, ce au devenit publice dupa eveniment pe un pop-up al brand-ului dintr-un district virtual pe Decentraland. Gigantul italian urmeaza sa mai lanseze in Metaverse o comunitate, prin care va oferi fanilor acces exclusiv la produse fizice si digitale sau portabile, precum si airdrop-uri. De asemenea, D&C a vandut recent o serie de NFTs, conceputa impreuna cu UNXD, pentru 6 milioane de dolari.

Alte exemple de brand-uri intrate pe Decentraland ar fi Republique, ce s-a asociat cu portalul francez Monnier pentru crearea unui magazin virtual de accesorii si impreuna cu marca americana Coach a transformat o colectie de genti de mana in jetoane nefungibile; Hogan si Giuseppe Zanotti, au proiectat produsele lor de incaltaminte in NFT-uri pe platforma Exclusible si au infiintat, de asemenea, un chiosc pop up in eco-sistemul virtual, in interiorul Protocolului Boson; Etro si-a rezervat o intreaga sectiune pe UNXD si au fost printre singurii care au prezentat colectii reale in cadrul MVFW, iar DressX si Fendi, prezenti si ei la eveniment, vor da drumul unui set de articole vestimentare digitale.

Arta descentralizata destinata modei devina o adevarata pasiune si afacere pentru multi creatori de fashion, care pot deveni foarte populari, odata cu noile oportunitati ale blockchain-ului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole
Sponsor
Sponsor
Reclama ta aici
Continuă să te informezi

Destinații asemănătoare

Vacanta in Antalya – Ghid de calatorie 

Daca nu ai ajuns inca pe litoralul turcesc, vara aceasta este momentul ideal pentru o vacanta in Antalya. Aici vei gasi atat plaje linistite potrivite daca mergi cu cei mici,

Kusadasi, Turcia – Ghid de calarorie

Kusadasi este una dintre cele mai importante stațiuni din Turcia și atrage anual sute de mii de turiști! Stațiunea păstrează o atmosferă exotică, iar litoralul

AllEscort