ghid

Dieta de slabit rapid – Adevaruri si Mituri! Mituri pe care sa nu le crezi!

Dieta de slabit

Toata lumea vrea sa slabeasca rapid si sa se mentina, si exista atat de multe diete care promit rezultate instantanee.

Exista chiar si o dieta care se numeste in mod fals dieta British Heart Foundation. Cu toate acestea, aceasta dieta si multe asemenea sunt doar mituri ale dietei.

In dieta falsa, este posibil ca majoritatea oamenilor sa piarda in mare parte apa si muschi, mai degraba decat grasimea pe care doresc cu adevarat sa o elimine.

Deci, cum faci diferenta dintre o dieta rapida si una care te va ajuta sa pierzi in greutate corect?

Mitul 1 – Sarind peste micul dejun este o modalitate buna de a slabi

Omiterea meselor, in special a micului dejun, te poate face sa te simti obosit si flamand si sa ai mai multe sanse sa ajungi la gustari bogate in grasimi si bogate in calorii. De fapt, persoanele care iau micul dejun sunt mai predispuse sa mentina o greutate sanatoasa decat cele care nu o fac.

Mitul 2 – Restrictii alimentare

Daca nu mananci decat telina sau portocale toata ziua timp de o saptamana, vei slabi, desigur. Dar dietele la moda care reduc drastic caloriile vor deveni rapid plictisitoare si nu vor fi eficiente pe termen lung. Nu este necesar sa mori de foame pentru a pierde in greutate – efectuarea de mici modificari de care te poti tine este cheia succesului pe termen lung.

Mitul 3 – Fara delicatese

Privarea de toate alimentele de care te bucuri nu va functiona. In cele din urma vei ceda ispitei si iti vei abandona eforturile. Nu exista nici un rau daca iti permiti ceva “nesanatos” din cand in cand.

Mitul 4 – Fara mancare dupa ora 20:00

Nu conteaza cand mananci daca mananci prea mult – o calorie este o calorie in orice moment al zilei! Este mai sanatos pentru sistemul tau digestiv sa nu mananci o masa grea inainte de a te culca, dar o cina tarzie nu te va face mai gras decat una timpurie.

Mitul 5 – Pierde grasimea de pe burta

Oricat de nedrept ar parea, nu putem alege de unde castigam sau slabim. Cand corpul pierde grasime, acesta se pierde in tot corpul. Concentrarea pe o zona a corpului atunci cand faceti exercitii poate dezvolta un tonus muscular mai bun in acea zona, dar nu va elimina mai multe grasimi.

Mitul 6 – Anumite alimente te ajuta sa arzi grasimile

Niciun aliment nu te poate ajuta sa arzi grasimile. Important este sa mananci mai putine calorii (energie), decat sa consumi alimente specifice despre care se crede ca au proprietati speciale.

Mitul 7 – Glucidele te ingrasa

Caloriile conteaza, iar gramul pentru gramul de carbohidrati are mai putin de jumatate din caloriile de grasime. Cu toate acestea, alimentele bogate in carbohidrati pot avea un continut ridicat de calorii datorita umpluturilor si toppingurilor adaugate in mod obisnuit – cum ar fi sosurile cremoase pe paste si unt sau branza pe cartofii copti. Unele alimente cu carbohidrati, in special versiunile integrale, sunt pline de fibre care pot tine foamea la distanta. De exemplu, pastele integrale sunt mai satioase decat pastele albe si te vor mentine satul mai mult timp.

Mitul 8 – Fara gustari

Consumul de gustari sanatoase intre mese te poate ajuta, de fapt, sa iti controlez pofta de mancare. Fructele, legumele, si iaurtul cu continut scazut de grasimi sunt alegeri excelente.

Mitul 9 – Numai cu continut scazut de grasimi

Inlocuirea grasimii cu alte ingrediente poate duce in continuare la un produs cu un continut ridicat de calorii. Nu te lasa pacalit – verifica eticheta. Cantitatea este, de asemenea, importanta – nu vei reduce caloriile daca mananci de doua ori mai mult dintr-un produs cu continut scazut de grasimi decat unul plin de grasimi.

Mitul 10 – Regimuri de exercitii intense

Chiar si exercitiile de intensitate scazuta te vor ajuta sa consumi mai multe calorii. Mersul pe jos, gradinaritul sau lucrarile casnice pot face o mare diferenta.

Daca doresti sa slabesti intr-un mod sanatos si sa te mentii, cuvantul cheie este echilibru: portii controlate, sport in fiecare zi, dar fara a te epuiza, a avea dulciuri din cand in cand, fara a exagera si a avea un stil de viata echilibrat in general.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole
Sponsor
Sponsor
Reclama ta aici
Continuă să te informezi

Destinații asemănătoare

Vacanta in Antalya – Ghid de calatorie 

Daca nu ai ajuns inca pe litoralul turcesc, vara aceasta este momentul ideal pentru o vacanta in Antalya. Aici vei gasi atat plaje linistite potrivite daca mergi cu cei mici,

Kusadasi, Turcia – Ghid de calarorie

Kusadasi este una dintre cele mai importante stațiuni din Turcia și atrage anual sute de mii de turiști! Stațiunea păstrează o atmosferă exotică, iar litoralul

AllEscort