ghid

Incalzire inainte de antrenament – De ce trebuie sa facem?

Incalzire inainte de antrenament

Incalzire inainte de antrenament De ce trebuie să ne încălzim corpul înainte de a face un antrenament?

Încălzirea corpului de la  începerea antrenamentului, poate fi mai importantă și mai benefică decât antrenamentul în sine.

Exercitii de incalzire inainte de antrenament – De ce avem nevoie de ele?

Astăzi îți voi prezenta câteva motive care îți pot răspunde la întrebarea de mai sus legată de scopul încălzirii sau pregătirii corpului pentru antrenamentul propus de tine, și care pot fi beneficiile pe care le poți obține dacă alegi să te încălzești înaintea fiecărui antrenament.

Înainte de toate vreau să îți explic în ce constă încălzirea propriu-zisă. Încălzirea corpului este responsabilă de activarea mușchiul care va fi supus la o tensiune viitoare. În momentul încălzirii inima va pompa mult mai mult sânge către acel mușchi, pregătindu-l pe această cale.

Acest fapt va duce la o acomodare pe moment a grupelor musculare care vor fi supuse la tensiunea exercițiilor pe care le vei executa.

Beneficiile exercitiilor inainte de antrenament

1. Vei scade semnificativ riscul de accidentare

Dacă alegi să lucrezi neîncălzit, riscul de accidentare al diferitelor grupe musculare poate crește cu până la 50%.

Așa că dacă dorești să eviți cât mai mult timp posibil o accidentare nedorită care te-ar putea trage în jos, alege să te încălzești de fiecare dată când antrenamentul propus de tine este unul ceva mai solicitant.

2. Vei putea executa exercițiile cu o formă mult mai corectă

Dacă corpul tău este pregătit, forma de execuție a exercițiilor va fi mult mai bună, acest fapt ducând la un progres mult mai rapid de dezvoltare a masei musculare.

Majoritatea celor care nu au făcută o încălzire generală a corpului pot întâmpina probleme la execuția exercițiilor, fapt care duce la o eficiență mult mai scăzută.

Așa că dacă dorești ca execuția exercițiilor tale să fie una mult mai bună, la care corpul să se poată adapta mult mai repede, alege să te încălzești înainte de a trece la lucru.

3.Vei avea o recuperare mai bună

Procesul de dezvoltare a masei musculare are loc în timpul în care corpul se recuperează. Fibrele musculare rupte se refac, crescând în mărime.

Detensionarea mușchiului poate avea un impact mare asupra recuperării. Chiar dacă acest lucru este recomandat de făcut la finalizarea antrenamentului, este la fel de important ca și cel de la începerea antrenamentului.

Acest lucru se poate face cu ajutorul exercițiilor de tip stretching, care ajută mușchiul să se elibereze de stresul întâmpinat de acesta în timpul antrenamentului, fapt ce va duce la o recuperare mult mai bună.

În concluzie, atât încălzirea din înaintea începerii unui antrenament, cât și procesul de detensionare al mușchiului de la finalul antrenamentului, pot avea un impact pozitiv în ceea ce privește progresul tău de dezvoltare.

Următoarea dată când vei face un antrenament, adu-ți aminte să te încălzești pentru a profita la maxim de acel antrenament. Cu siguranță acele 10 minute în care te-ai pregătit pentru adevărata muncă, va face adevărata diferență, așa că data viitoare știi ce ai de făcut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole
Sponsor
Sponsor
Reclama ta aici
Continuă să te informezi

Destinații asemănătoare

Vacanta in Antalya – Ghid de calatorie 

Daca nu ai ajuns inca pe litoralul turcesc, vara aceasta este momentul ideal pentru o vacanta in Antalya. Aici vei gasi atat plaje linistite potrivite daca mergi cu cei mici,

Kusadasi, Turcia – Ghid de calarorie

Kusadasi este una dintre cele mai importante stațiuni din Turcia și atrage anual sute de mii de turiști! Stațiunea păstrează o atmosferă exotică, iar litoralul

AllEscort