ghid

Tot ce trebuie sa stim despre dieta hormonala

Multi vad tendintele de scadere in greutate cu un ochi sceptic, in special cele care necesita devieri uriase la modelele alimentare actuale si sunt restrictive. Dietele care necesita eliminarea grupurilor de alimente sau consumul de calorii slabe sunt adesea mai daunatoare decat bune. De asemenea, greutatea ta nu este intotdeauna un indicator al sanatatii sau al functionarii hormonale, deoarece alti cativa factori alcatuiesc un stil de viata sanatos.

Dieta hormonala pretinde ca reseteaza hormonii prin modificari ale dietei, ajutandu-te sa devii mai sanatos si sa pierzi in greutate in acest proces. Dar functioneaza si este sigura?

Ce este dieta hormonala?

Dieta hormonala este un plan de dieta care provine dintr-o carte creata de Dr. Natasha Turner, un doctor in medicina naturista. Dieta isi propune sa controleze fluctuatiile hormonale ale femeilor care cauzeaza cresterea in greutate si alte probleme de sanatate.

Planul de dieta in trei pasi dureaza sase saptamani si pretinde sa iti armonizeze hormonii si sa rezolve fluctuatiile care cauzeaza efecte negative printr-o dieta specifica. In plus, planul include instructiuni pentru o rutina de exercitii, metode de detoxifiere si suplimente.

Cum functioneaza dieta hormonala?

Prima faza consta intr-o detoxifiere de doua saptamani in care sunt eliminate mai multe grupuri de alimente. Acestea includ gluten, lactate de vaca, diverse uleiuri, arahide, zahar, indulcitori artificiali, carne rosie, citrice, alcool si cofeina. In aceasta faza, trebuie sa iei suplimente precum ulei de peste, antiinflamatoare si probiotice.

Faza a doua te obliga sa adaugi cateva alimente in timp ce notezi reactia corpului tau la fiecare tip de aliment. Aceasta faza este inca restrictiva, deoarece va evita asa-numitele alimente “care împiedica hormonii”. Aceste alimente includ peste despre care se crede ca are un nivel ridicat de mercur, carne si cafea care nu sunt organice, fructe uscate, cum ar fi stafide si curmale, arahide si sirop de porumb bogat in fructoza. Alte alimente in afara acestei limite in timpul acestei faze includ orice procesat, indulcitori artificiali si cereale rafinate.

Faza a treia adauga activitate fizica, inclusiv exercitii cardiovasculare si antrenament de forta, si continua aceeasi dieta din faza a doua.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole
Sponsor
Sponsor
Reclama ta aici
Continuă să te informezi

Destinații asemănătoare

Vacanta in Antalya – Ghid de calatorie 

Daca nu ai ajuns inca pe litoralul turcesc, vara aceasta este momentul ideal pentru o vacanta in Antalya. Aici vei gasi atat plaje linistite potrivite daca mergi cu cei mici,

Kusadasi, Turcia – Ghid de calarorie

Kusadasi este una dintre cele mai importante stațiuni din Turcia și atrage anual sute de mii de turiști! Stațiunea păstrează o atmosferă exotică, iar litoralul

AllEscort